נגישות

×
נווט עם מקלדת
כבויפעיל
גודל מסך וגופנים
אאאא
גוונים וניגודיות
רגיללבןשחור
כיבוי נגישות
חוגים למבוגרים
03-967-33-35
נווה הדרים - מועדון ספורט קפה הדרים

חוגים למבוגרים

אימון טריאתלון

חדש בנוה הדרים !! ללא עלות נוספת למנויים במועדון !
סוף סוף נפתחת קבוצת טריאתלון בנווה הדרים !
החל מיום ראשון 02/04 בשעה 20:00 !
שוקי סרויה – מאמן בכיר וספורטאי עילית חולק איתכם את כל הסודות למתחילים ולטריאתלטים!
אימוני שחייה יתקיימו בימי ראשון בשעה 20:00 בבריכת נווה הדרים
אימוני ריצה באצטדיון האתלטיקה
ואימוני הרכיבה – המועד ופרטים יימסרו ע"י המאמן

הגנה עצמית

קבוצת אימון להגנה עצמית למבוגרים (גברים/נשים) בהדרכת יורי שולגה.
במסגרת הקורס יכירו מתאמנים את יסודות ההגנה וההתקפה, ילמדו טכניקות קרב, יפתחו את כושרם הגופני ואת המשמעת העצמית.

אימון רצועות

מדריכים – יעל, שרית, יפי, אנסטסיה

אימון רצועות מבוסס על רצועות כושר מיוחדות המאפשרות לבצע תרגילים מורכבים ולשפר את כל מרכיבי הכושר הגופני תוך עבודה על כל שרירי הגוף.

היפ הופ

מדריך – מרינה מרלין

לימוד ריקוד מודרני בהדרכת מרינה מרלין

התעמלות בריאותית

התעמלות בריאותית
שיעורים המיועדים לנשים ולגברים בכל הגילאים. מטרת השיעור הינה שמירה על כוח וגמישות השריר, בשיעורים ניתן דגש מיוחד על הפעלת איזור עמוד השדרה, הגב והמותניים, כפות הידיים וצוואר הירך, הפעלת שרירי הבטן והגב.

בלט קלאסי למבוגרים

מתאים לכל גיל!

שיעורי בלט קלאסי למבוגרים. מתאים למתחילים ומתקדמים.
שיעורים עם דגש על טכניקה בסיסית של בלט הקלאסי.
אין צורך בכושר או ביכולת או כל דבר חיצוני יותר.

Z U M B A

גם רוקדים וגם מרזים!

זומבה הוא שיעור אירובי דאנס סוחף, המשלב מוסיקה לטינית יחד עם צעדי ריקוד לטיניים ובינלאומיים, כמו: סלסה, מרנגה, קומבייה, קליפסו, צ'ה צ'ה צ'ה ורגטון.

גם רוקדים וגם…

מחטבים את הגוף, משפרים גמישות, כח וסיבולת לב ריאה, מלטשים את כישורי הריקוד שלך, ללא צורך בבן זוג…

וכל זאת – באווירת מסיבה ספורטיבית!!!

ספינינג

אימון על אופניים

רכיבה קבוצתית בלווי מוסיקה קצבית, סיבולת לב ראיה. חיזוק הישבן והרגליים, שריפת שומנים מהנה ביותר תוך הסבר של המנחה ורכיבה בצורה הנכונה.
שיעור אירובי אנרגטי אינטנסיבי המפתח סיבולת לב- ריאה ושריפת קלוריות גבוהה .אופטימלי לחיזוק פלג גוף תחתון ,שרירי הבטן ולשיפור הכושר הגופני.

מתיחות ועיצוב

שיעור מחולק לשני חלקים: מתיחות ועיצוב גוף

תרגילי מתיחות משפרות את גמישות הגוף, מעלות את רמת האלסטיות של השריר, מאפשרות טווח תנועה גדול יותר, ומקטינות את הסיכוי לנזקים בשרירים. כמו-כן, מתיחות עשויות להפחית מתח נפשי והן משפרות את הקואורדינציה.

ריקודי בטן

מדריך – אתי אביסרור

ריקוד אוריינטלי – שיעור בקצב הדרבוקות, אוריינטלי ומרהיב. מעצב ומחזק את השרירים תוך פעילות אנרגטית בתנועה.

חיזוק שרירים

שיעור עם אביזרים שונים

תרגילים לחיזוק השרירים בעזרת אביזרים שונים כמו גומיות, גלילים וכדורים.

חיטוב הגוף

אימון לנשים שרוצים תוצאות

שיטה זו מיועדת לנשים ומתמקדת באיזורים שחשוב לחטב בגוף האשה: מערכת שרירי הבטן, שרירי קרקעית האגן, הירכיים, הישבן, החזה והזרועות. האימון מתמקד בשריר אחד או בקבוצת שרירים (ללא קפיצות, ללא ריצות וללא הזעה). במהלך התרגילים, אנו מעצבות את הגוף ע”י כיווץ והידוק של השרירים הרפויים. אנו מעלות את הטונוס השרירי ובכך מקבלות מראה מעוצב ומהודק.

משקוליות בתנועה

שיעור לחיזוק השרירים

משקולית היא אביזר התעמלות ופיתוח גוף אשר דומה במראה ובאופן האימון למשקולת התעמלות אך קטן ממנה במשקל ובגודל. המשקולית נמצאת בשימוש רב בחדר כושר ומכוני התעמלות שונים. במשקוליות משתמשים גם נשים וגברים שמטרת האימון שלהם אינה פיתוח גוף בעל נפח שריר גדול אלא חיזוק ואימון השריר באופן עדין יותר מאימון משקולות אינטנסיבי.

אימוני קרטה וקרב מגע

איתן יצחקי – אומנות לחימה כדרך חיים

EITAN ITZHAKI Combat instructor – specializing in krav-maga and anti terror traning.

האימונים מבוססים על המציאות כך שחניך יוכל להתמודד עם מצבי אמת ביום יום , קרב פנים מול פנים מול יריב בודד או מספר יריבים.
לחימה מבוססת על ביטחון עצמי ותחושת מסוגלות בעזרת גיבוי טכני כמו כן שילוב של אמצעי לחימה באימונים.
שימת לב על נקודות חלשות אישיות.
לימוד הטכניקה מבוסס על אלמנטים שונים מאומנויות לחימה קלסיות כגון קראטה , ג'יו-ג'יטסו החניכים עוברים סימולציות של מצבי אמת אל מנת לקרב אותם כמה שיותר לתחושות המנטאליות והפיזיולוגיות בתקריות ברחוב.
גידול וטיפוח הלוחמים הצעירים מושטת על כבוד עצמי , כבוד להורים וכבוד לזולת.
הקניית ערכים של משמעת עצמית , אחריות אישית ועמידה ביעדים , יכולת ריכוז כמו כן שיפור כל מרכיבי הכושר הגופני: גמישות , קואורדינציה , זריזות , כח מתפרץ , מהירות .

פלדנקרייז

התעמלות בריאותית

תהליך לימודי המאפשר לאדם לפתח את יכולותיו על ידי סדרת תנועות עדינות ומגוונות, המבוצעות תוך הקשבה לגופו במינימום מאמץ ובמקסימום יעילות. השיפורים מידיים ומשפיעים על יכולת הגוף (יציבה, נשימה, קואורדינציה וכו') בתחושות של הקלה והרגשה חיובית מאוד

עיצוב ופילטיס

שיעור משולב

שילוב של פילטיס ועיצוב הגוף.

סופר קרוס

ארובי וכוח

פעילות ארובית משולבת עם תרגילי כוח.

פיט בול

שיעור המועבר בעזרת כדור ענק

שיעור המועבר בעזרת כדור ענק המאפשר עבודה על טווחי תנועה , שליטה ואפקטיביות בחיזוק שרירי הגוף. עבודה על שווי משקל ויציבה .שילוב בין יוגה , פילאטיס ומתיחות.

ריקודים סלונים

מדריך – מיכאל סומקין

לאנשים שאוהבים לרקוד!

קיקבוקסינג

דרך מהנה לשרוף שומנים

שיעור אירובי לשריפת שומנים משולב עם אלמנטים מעולם האגרוף ואומנויות הלחימה. דרך מהנה לשרוף שומנים.

פילטיס

שיעור פילטיס רצפה

שיטה המאחדת עקרונות של ריכוז גבוה, מודעות, נשימה ועוד עקרונות אנטומיים. על פי תרגיליו המקוריים של ג'וזף פילאטיס.
דגש על תנוחת הגוף, מרכז הכוח והתנועתיות, מפרקים ואיברים.

Step and press

ארובי מדרגה ועיצוב – שיעור המחולק לשני חלקים

שיעור הראשון פעילות אירובית לשריפת שומן בשילוב מדרגה, והשני – עיצוב הגוף עם הפעלת פלג גוף עליון והתחתון.

ארובי מדרגה

שילוב ארובי וריקוד סטפ

שיעור מלהיב ותוסס המשלב מדרגה לשריפת שומן המפעיל את כל שרירי הגוף.

יוגה

יוגה

השילוב האידיאלי בין הנפש והגוף באמצעות נשימה, תנועות, הרפיה וריכוז.

עיצוב הגוף

עיצוב וחיטוב הגוף

פעילות אינטנסיבית לחיזוק, עיצוב וחיטוב הגוף בעזרת אביזרי אימון.

אירובי ועיצוב הגוף

שריפת שומן ועיצוב הגוף

שיעור המתחלק לשני חלקים. הראשון פעילות אירובית נמרצת לשריפת שומן והשני עיצוב הגוף עם הפעלת פלג גוף עליון ותחתון.

אירובי במים

פעילות אירובי ועיצוב הגוף במים – מעצב ומחטב

שיעור בבריכה בו מנוצל כוח ההתנגדות במים (כוח העילוי) לעבודה על סיבולת השרירים והלב.

אירובי

פעילות אירובית

פעילות אירובית תוססת וקצבית לשריפת קלוריות מוגברת המפעיל את כל שרירי הגוף.

בוסו

BOth Side Up – אימון עם מכשיר בוסו

בוסו הינו אביזר לאימון שרירי המרכז דרך עבודה על שיווי משקל, מהירות תגובה, סיבולת לב ריאה (CARDIO) וחיזוק שרירים פריפריאליים.
מכשיר הבוסו מורכב מבסיס יציב העשוי מפלסטיק קשיח ומעליו חצי כדור גומי אלסטי. ניתן להשתמש בבוסו כאשר הוא מונח על בסיסו לתרגול בעמידה ותנועה וגם בשכיבה.
ניתן להשתמש בבוסו גם כשהוא מונח על חלקו הפחות יציב (חצי הכדור) לעבודה בעמידה בעמדות שונות, ישיבה וש

יוגילטיס

הקשבה לגוף ומודעות לחיבור גוף ונפש

שילוב והנאה של שני העולמות יחד: יוגה ופילאטיס.

היוגילאטיס מבוסס על תרגילי פילאטיס לחיזוק הגוף כולו ושרירי המרכז בפרט, בשילוב תנוחות מעולם היוגה. שילוב של תנוחות יוגה מעשיר את התרגול. תרגול שכזה יכול להביא לשחרור מתחים וריכוז התודעה. שיעור מיועד לכל הרמות ואינו דורש ידע מוקדם. השיעור מחזק, מניע את הגוף ומשקיט את הנפש, זורם מתנועה לתנוחה וממאמץ דינאמי להרפיה.

סדנת עיסת נייר

פיסול

עיסת נייר (בצרפתית: Papier mâché – נייר לעוס) היא חומר רך וגמיש, הנוצר מערבוב דבק עם פיסות נייר או קרטון.

סדנת חרוזים

עיצוב תכשיטים

תמיד חלמת ליצור תכשיטים, אבל לא ידעת מאיפה מתחילים?
עכשיו גם את יכולה לדעת איך עושים את זה!
הסדנה מיועדת לכל מי שתמיד רצתה להכין בעצמה תכשיטים אבל חששה…